2017. április 10., hétfő

Kevesebb, mint egy hónap...

(FIGYELEM! A poszt kisebb mértékű hisztit tartalmaz. Csak saját felelősségre olvasd el!)



Nyugtassatok meg kérlek! Csak én félek ennyire? Én rettegek egyedül ennyire? Csak én alszom el minden nap sírva? 

Rettegek! Rettegek.

Mindenki próbál nyugtatni, mindenki azt mondja, hogy nem nagy cucc, nekem mégis minden áldott nap görcsben van a gyomrom, ha csak rá is gondolok. Miért ennyire rémisztő? Vagy csak én vagyok így ezzel?

Félek, hogy nem tanultam elegek. Lusta, trehány létemre ez miatt is aggódom, miközben tudom a választ. Nem! Csak én vagyok így ezzel?

Mindenki az egyetem miatt aggódik, talán felvesznek? Én is így voltam még év elején, de most már rájöttem sokkal inkább kell azon aggódnom, hogy sikerül-e vagy sem?! Csak én vagyok így ezzel?

Remélem, két hónap múlva majd mosolyogva nézem vissza a siránkozásaimat, viszont most még görcsben van a gyomrom. Már előre látom magam, ahogy a padban ülve, a fejemet fogom, és azon gondolkozom, hogy miért nem vagyok jobb tanuló?! Persze tudom, hogy ami tőlem tellett azt megtettem és meg is teszem. Nem áll meg itt még minden. Végül is van még majdnem egy hónapom…vagy nem?


Elkéstem? Vagy csak én vagyok így ezzel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése