2016. március 19., szombat

Tavasz köszöntő, azaz mit imádok a tavaszban #SPRING #LOVE



Sziasztok! Egy ideje már nem írtam, és gondoltam ezt most bepótolom, egy új bejegyzéssel! Örülök, hogy egyre többen iratkoztok fel, és követitek a blogot! Nagyon sokat jelent nekem! De elég is a szóból, jöjjön a bejegyzés, ami egy kis Tavasz köszöntőként is szolgál.
Gondoltam összeszedek nektek pár olyan dolgot/tényeket a tavaszban, amit én nagyon szeretek benne!

„A tavasz reményteljes, a nyár büszke, az ősz alázatos, a tél ellenálló.”
(Cecelia Ahern)





Először is az öltözködés. Nem baromi nagy megkönnyebbülés megszabadulni végre, a téli kabátoktól? Hogy nem kell végre reggelente azon gondolkozni, hogy mi legyen majd az az 5. réteg, amit majd lekapsz a suliban vagy munkahelyen, ha már nagyon meleged van? Én már alig vártam, hogy végre beakaszthassam a szekrényembe, és a bőrkabátomat használhassam helyette. Persze még csalóka az idő ilyenkor, ezért még mindig jól jön egy plusz réteg, vagy akár egy sál, ami megvéd a szelesebb, hidegebb reggeleken. Viszont a naposabb, melegebb időkben pedig már nem gáz előkapni a napszemüvegünket, ami nagyon fel tud dobni egy egyszerűbb, hétköznapi szettet is!



Másodszor, az idő. A hideg, és fagyos tél után mikor már látom, hogy a nap kezd kivirulni, nekem is sokkal jobb kedvem lesz! Jobban kezdődik a napom, ha azt látom, hogy süt a nap, és nem azt kell látnom, hogy hányan fagyoskodnak a buszmegállóban még mellettem.



Harmadszor a virágok, és a természet újjászületése. Nem vagyok az a nagy természet fanatikus (félre ne értsétek, csak nem vagyok megszállott természetvédő), de melyik nő nem szereti a szép virágokat, és kit nem tölt, el jó kedvvel az mikor látja, hogy újra „élednek” a fák és a növények? Én személy szerint imádom, mikor a nagypapám néhanapján, beállít egy nagy csokor virággal, ami egész nap finom illattal árasztja el a ház minden szegletét.



Negyedszer pedig a sport. Télen és késő ősszel az ember, sokkal inkább jár már konditerembe sportolni, mint hogy a szabadban tegyen egy kört futva, és másnap torokgyulladással keljen. Tavasszal, viszont már többen mernek kimenni a szabadba sportolni, és ebben az időszakban, mikor már nincs az a csípős hideg, én is szeretek futni egy kicsit a helyi gáton.



Ötödször, sokkal több kedvem van kimozdulni. Míg télen vagy mikor hideg van, inkább szeretem itthon tölteni a szabadidőm, de mikor kinézek az ablakomon, és látom, hogy ezer ágra süt a nap, egyszerűen nem tudok megülni a fenekemen! Lehet ez csak a bennem lakozó kisgyerek miatt van, vagy, mert én nem függök annyira az elektromos cuccaimhoz, de én imádok ilyenkor kimozdulni. Akár egy séta vagy egy megbeszélt találkozó a barátaimmal, mindig feltölt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése