2016. december 15., csütörtök

TOP 5 kedvencem a Karácsonyi időszakban



Sziasztok! Lassan itt a karácsony, és gondoltam összegyűjtöm nektek érdekességként, azt a pár dolgot amit én nagyon szeretek ebben az ünnepi időszakban!




5. Forró csoki
Régen, mikor még nem a kávé volt a mindenem, a kakaóért voltam oda és vissza. Viszont még így is sokszor megkívánom a kis csokis forró italt, főleg így karácsony tájékán. Most írhatnék ide egy klisés szöveget, hogy mennyire jó forró csokit szürcsölve nézni az ablakon keresztül, ahogy kint esik a hó, de inkább ezt meghagyom másnak. Én imádom, hogy képes vagyok annyit inni belőle, hogy aztán a pokolba kívánjam az édes számat, viszont azt is szeretem, mikor a barátnőimmel összeülünk és pár csepp alkohollal ízesítve fogyasztjuk. Biztosíthatom, hogy imádni fogjátok!



4. A divat
Két kedvenc hasznos kiegészítőm van így télen. Sapka és sál. Sapkákból régen szerettem minél feltűnőbb és viccesebb sapkákat hordani, hogy feldobja a szürke, egyhangú napjaimat, viszont manapság inkább a kicsit egyszerűbb viszont bohós irányzatot kedvelem. A sál nálam télen elengedhetetlen. Minél szélesebb annál jobb. Szeretek betakarózni velük, ha esetleg fázom órán vagy akár még itthon is ha éppen lusta vagyok takaróért nyúlni.
Imádom télen a meleg tónusú színeket. Ugyanúgy, mint ősszel. Előszeretettel köszönnek vissza nálam ilyenkor a sminkemben és az öltözékemben is a bordó árnyalatai.



3. Fények
Nem tudom hogyan alakult ki ez a nagy imádatom a karácsonyi fények iránt, de okáig vagyok a látványuktól. Akárhányszor meglátok egy ízlésesen kivilágított épületet vagy akár csak egy ablakot, egyből elkap a karácsony hangulata. Arról nem is beszélve, hogy milyen csodásak ilyenkor a nagyobb városok főterei.


2. Ételek
Szerintem sokan így vannak vele akárcsak én, hogy az év ezen időszakában eszem a legtöbbet. Ilyenkor sokan finomabbnál finomabb ételeket tálalnak és hiába nem vagy már éhes, sőt már a rosszullét kerülget, akkor is kell enni, mert vagy a nagymama tuszkolja belénk vagy csak a szemünk kívánja.


1.Mindenki igyekezik a legjobbat kihozni önmagából,
Ezért sokan szinte öntudatlanul is mosolyra késztetik az embert. Sajnos az én családomban már vagy egy öt éve nem volt igazi szenteste, ugyanis a szüleim munkája miatt sokszor egyik ünnepet sem tudjuk együtt tölteni, viszont ennek ellenére mindig megpróbáljuk ilyenkor a legtöbb időt tölteni egymással, már csak a hangulat kedvéért is!




Azt kívánom nektek, hogy legyen békés boldog karácsonyotok, és teljen szeretetben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése