2016. január 3., vasárnap

2016, azaz mit vársz el az új évtől #általánosságban #beszélve



Gondoltam ma el is hozom az első olvasnivalót a KÁVÉtok MELLÉ! Valami nagyon aktuálisat szerettem volna, és mi időszerűbb az újévi fogadalmaknál? Ebben a posztban kivesézzük a leggyakoribb fogadalmakat, ami után leírom az én szemszögemből is őket! 
Egészségetekre és remélem, tetszik a poszt!


„Amíg létezik a világon kávé, semmi sem lehet annyira szörnyű.”



Eszembe jutott ma valami, miközben a reggeli KÁVÉmat szürcsölgettem. Három nappal ezelőtt volt Szilveszter napja, az a nap, amikor a földkerekség összes embere az újévet ünnepli. Bulik, italok, fogadalmak, tűzijáték és még sorolhatnám. Ma pedig az ÚJÉVI FOGADALMAKRÓL fogunk beszélni.

Különösen most semmit sem fogadtam meg, pedig én is szívesen fogynék le, vagy akarnék többet spórolni, de úgy érzem, ehhez nem kell éjfélkor elmorognom egy fogadalmat, hogy ezt megtegyem és elérjem. Gondoltam összeszedem nektek a leggyakoribb fogadalmakat:



- „Ebben az évben lefogok, dobni pár kilót!” 
Már ha csak magamból indulok ki, és a sokévi ehhez hasonló fogadalmaimat végignézve, ennek csak az ellenkezőjét sikerült eddig elérnem. Persze ez, mint szép és jó, megható, hogy Szilveszter éjjel egy pezsgőspohárral a kezedben a családod vagy a barátaid körében ezt fogadod meg, de semmit sem érsz vele, ha nem kezdesz érte valamit! A kérdés mire vársz?
- „Többet fogok spórolni
Atyám, hogy mennyiszer mondtam már ezt! Viszont boltkórosként és szenvedélyes KÁVÉfüggőként ezt nem igen tudtam eddig összehozni. Hiába rakom, el a szemem elől az összegyűjtött pénzemet valami marhaságra így is-úgyis elköltöm, már csak azért is, mert jól néz ki az adott tárgy vagy, mert abban a pillanatban mikor megveszem, úgy érzem, szükségem van rá.
- „Többet fogok tanulni/dolgozni
Na, hát én ezzel valahogy mindig megjárok. Elkezdem, szorgalmasan megtanulok minden anyagot, aztán végül oda lyukadok ki, hogy inkább filmek után kajtatva ütöm a laptopom billentyűzetét, minthogy kinyissam a könyvem fedelét is akár. Valahol, valahogy mindig elbuktam ebben a fogadalmamban, de legalább elmondhattam magamról párszor, hogy elkezdtem.
- „Végre szerelembe esek
Most komolyan van olyan ember, aki ezt még nem fogadta volna meg legalább egyszer? Ha van is, biztosan nagyon kevés. Én is belefutottam már, de sajnos vagy nem, de az óta sem sikerült igazán szerelembe esni. Ugyan is ezt meg kell tanulni, hogy nem egy fogadalomtól fogjuk megtalálni a párunkat, hanem akkor mikor a legkevésbé számítanál rá! (legalábbis én így vallom)
- „Egészségesebb életmódot követek
KÁVÉfüggőként ez a fogadalmam sosem teljesült teljesen. Ha egészségesebben is étkeztem és el is jártam sportolni sem tudtam teljes egészségesen élni ugyan is a KÁVÉ nem éppen az egészséges italok közé tartozik.



Hirtelen csak ennyit tudtam összeszedni! Remélem jólesett a KÁVÉtok MELLÉ ez a kis poszt és visszanéztek!


Vayne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése