2016. január 21., csütörtök

10 érdekesség rólam TAG, azaz ismerj meg jobban #itsme


Sziasztok! Gondoltam, hogy hozok egy TAG bejegyzést. Így esett a választásom a 10 érdekesség rólam TAG-re mivel gondoltam, illene már egy kicsit bemutatkoznom, ameddig még nem készítem el a bemutatkozó bejegyzésemet (igen ugyan is készültem egy ilyennel is).

„Az elegancia az egyetlen szépség, mely soha nem fakul..”
(Audrey Hepburn)



10 érdekesség rólam TAG


1. Szemüveges vagyok.
- Utálom! Legszívesebben mindig kontaklencsét hordanék. Borzalmas hogy, folyamatosan törölgetni kell, de a legjobban mégis azt utálom, hogy nem tudok normálisan napszemüveget hordani miatta. Dioptriás napszemüvegre pedig nem szeretnék pénzt költeni, mert tudom, hogy minden évben más-más napszemüvegért fájna a fogam, és így felesleges lenne. 


2.  Imádom a képeket és a festészetet.
- Azon belül is akkor, ha én festhetek. Több képemet is megosztottam már az Instagramomon viszont jelenleg csak egy van fent. Nem célom, hogy ebből éljek meg, viszont egy nagyon jó hobbinak tartom, ami közben kikapcsol az agyam.



3. Imádom a focit!
- Kb öt éve szerettem meg nagyon a footballt és az óta folyamatosan követem a kedvenc csapatomat a Chelsea-t, és szurkolok nekik minden egyes meccsen a TV előtt ülve!



4. Rocker vagyok.
- Szinte kicsi korom óta szeretem a rock zenét, viszont 4 éve függtem rá teljesen. Ha tehetném 0-24-ben csak is a kedvenc bandáimat hallgatnám! Mellesleg a szobám is kellően ki van poszterezve a legnagyobb kedvenceimmel. 



5. Imádom a gyertyákat.
- Jöhet akármilyen, én elégetem! Jó ez egy kicsit furán hangzott, de tényleg nagyon szeretem a gyertyákat. Nagyon hangulatosak és szépek. Nem telik úgy el egy hetem, hogy ne égettem volna gyertyát.



6. Élek halok a naptárakért, minden íróeszközért és füzetért!
- Ha valamilyen sulis kellékről vagy jegyzetfüzetekről hallok már is bepörgök! Imádok minden ilyesmi féle dolgot venni, és használni. Boldogsággal töltenek el, amit nem tudnék megmagyarázni, de tényleg így van!


7. Utálom a fahéjat és mindent, amiben található egy kicsi is.
- Nem tudom, hogy kiskoromban ért-e valamiféle trauma a fahéjjal kapcsolatban, de egyszerűen utálom a szagát és az ízét is. Valamiért hányingert kelt bennem és undorodom tőle. Nem is értem, hogy hogyan lehet szeretni, de lehet, velem van a baj.



8. Kondizom.
- Szeptemberben kezdtem eljárni suli után, heti négyszer edzeni és egyszerűen imádom! Azt hittem, hogy utálni fogom mikor elkezdtem, de a környezetet, a társaságot és mindent imádok benne! És a legfurcsább az volt mindig nekem, hogy sosem úgy léptem ki a terem ajtaján, hogy „ahj, holnap is jöhetek”, hanem már alig vártam!

9. Egyik nagy álmom, hogy tetoválást csináltathassak.
- Nem tudom megmagyarázni miért, de már alig várom, hogy összejöjjön annyi pénzem, hogy el tudjam készíttetni az álomtetoválásomat. Hogy mit szeretnék? Az alkarom belső felére tervezek egy rózsás motívumot, aminek számomra nagy jelentsége van.


10. Imádok olvasni.
- Jelenleg is egy 12 kötetes könyvsorozatot olvasok. Viszont sajnos az egyre csökkenő szabadidőm miatt kevesebbet tudtam az elmúlt időben olvasni, így még csak a 6. kötetnél tartok az előbb említett sorozatból. Nagyon szeretem a romantikus könyveket. Szinte csak azok jöhetnek nálam szóba, ritkán olvasom más műfajú és témájú könyveket, de ha tudtok jókat írjátok meg mindenképpen kommentben!



Remélem tetszett ez a kis TAG bejegyzés, és ha szeretnétek még ilyeneket akkor írjátok meg kommentben, mivel szívesen csinálok még ehhez hasonló posztokat!


Vayne

2 megjegyzés:

  1. Mi az a 12 kötetes könyvsorozat? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már többen is megkérdezték, és egyébként egy baromi jó könyvsorozat, aminek talán már 14. része is van! A sorozat címe „Fekete Tőr Testvériség”. Ezt a könyvet viszont csak is olyan embereknek ajánlom, akik kitartóak, ugyan is 1 könyv 5 száz-6 száz oldal, persze eleinte nem. Viszont én imádom, nagyon eseménydús és szenvedélyes. Ha szeretnéd, mesélhetek még róla!
      Ölel, Vayne.

      Törlés