2016. február 16., kedd

Álom helyek, azaz ahova életemben legalább egyszer elszeretnék jutni #TRAVEL #DREAM


Sziasztok! Igen, sajnos régen volt már rész, de nem volt időm a gép elé ülni, és megírni a posztot. Most viszont végre valahára sikerült megvalósítanom ezt a posztot, ami az én álom helyeimről szól (nyelvtan 5-öst ide!) Pontosabban azokról a helyektől, ahova mindenképpen el szeretnék egyszer jutni életem során! Ha kíváncsi vagy rájuk, tarts velem!

„A divat változik, a stílus örök.”
(Coco Chanel)



AngliaLondon
Számomra az, hogy eljussak Londonban egy nagyon nagy álmom. Talán ezért is az első a listámon. De, hogy mi is húzza oda a szívemet pontosan? Unokanővérem már lassan 6 éve kint él, így sok mindent hallottam már a városról, elmesélte az ott szerzett élményeit és beleszerettem abba a városba! Persze nem csak ez miatt vágyódom oda, kíváncsi vagyok a látnivalókra, az utcákra, minden egyes tipikus régi londoni házra, és nem mellesleg ha egyszer eljutnék, oda mindenképpen rátévednék legalább egyszer a Fulham road-ra és elmennék egy focimeccsre! Nem is akármilyenre!


SpanyolországMadrid
Mivel nagyon nagy football imádó vagyok, így senkit sem lephetett meg, hogy a képzeletbeli úti célomon Madridot is bejelöltem (kulisszatitok: ugyan is a Spanyol válogatott a kedvencem, ezért is imádom ennyire Spanyolországot). Persze nem csak a foci iránti szeretetem vonz a spanyol fővárosba, hanem maga a spanyol kultúra is. Kisebb koromban, mindig is Madridot képzeltem el leendő lakhelyemnek, és gondolom ez miatt is, szeretem még a mai napig ezt a várost. Kíváncsi vagyok az igazi spanyol ételek ízére, megint csak a látnivalókra, és mindenre, ami a spanyol léthez köthető.


BrazíliaRio de Janeiro
Számomra Rio és Brazília egyenlő a football hazájával. Igen, tudom, hogy már elég sokszor megjelent ebben a posztban a baromi nagy foci imádatom, de tényleg nem tehetek róla, bocsánat! Az első, ami megtetszett és vonz is Rioba az a „Rioi nagy karnevál”. Szerintem csodálatos az egész, a színek, a hangulata, és az egész légköre! Rioban viszont nem csak a szórakozás érdekel, hanem az ottani élet. A város napos és sötét oldala is. A nyomortól kezdve a csillogó helyekig. Vonz a portugál nyelvük, és a szokásaik is. Egy szóval egész Rio de Janeiro.


Amerikai Egyesült ÁllamokNew York - Manhattan
Egy kérdés mielőtt belekezdek a monológomba! Ki nem szeretne legalább egyszer az életében eljutni NYC-be? Szerintem nem létezik olyan ember-e földön, akit nem vonz legalább egy dolog New York-ban! Engem a nyüzsgő élettől, a divat, a felhőkarcolók, a sárga taxik, és a parkokig minden. Egész New York!


OlaszországRóma
Olaszország szerintem sokak egyik álma. A strandoktól a kiváló ételeken keresztül az őrületes látnivalók tárháza szerintem. Nem beszélve az Olasz divatról, és márkanevekről. Számomra mégsem Milánó vagy Velence a legnagyobb favorit az olasz városok közül, hanem Róma, a csodálatos főváros! Mégis ki nem szeretne csodálkozni a Colosseum-ban vagy éppenséggel a Szent Péter-bazilikában? Nem beszélve az olasz gasztronómiáról! A fagylalt, pizza, tiramisu, lasagne, carbonara ezek mind olasz ételek! Összegezve, Olaszország egy nagy álmom!


AusztráliaSydney
Ha Ausztráliára gondolok, egyből a kenguruk ugranak be és az Operaház. Pedig még sok-sok más látnivaló is található a városban, főként az országban. Engem mégis azok a tipikus ausztráliai dolgok, látnivalók, szokások vonzanak az országba, legfőképpen Sydney-be! Az állatkertek, tengerpart, búvárkodás, látványosságok.



Remélem tetszett a poszt! Ha szeretnétek még ehhez hasonlót olvasni tőlem, jelezzétek bártran kommentben vagy véleményezzétek a posztot a megadott rublikákban!
Vayne

1 megjegyzés:

  1. Drága Vayne!

    Már régóta szerettem volna írni Neked megjegyzést de három működő blog mellett sajnos csak most jutott rá időm. :/ De jobb későn, mint soha.
    A bejegyzés nekem nagyon tetszett, én már jártam Londonban, Rómában és Sydneyben is, de az Államokba mindenképp szeretnék eljutni, márcsak azért is mert van egy amerikai levelezőtársam és szeretném egyszer meglátogatni. :) Továbbá Madridba szintén szívesen ellátogatnék, és Új Zélandot is megnézném, de sajnos elég messze van.

    Láttam az üzenetedet chatben a blogomon és gondoltam akkor arra is itt válaszolok. Az igazat megvallva a fejlécet DeviantArt-ról töltöttem le, az oldalsávot, a címeket és a színeket pedig én készítettem html kódolással, mert programozónak tanulok. :)

    Ölel,
    Tiziano Aimée

    VálaszTörlés