2016. január 23., szombat

Bemutatkozás, avagy ki ül a monitor mögött #itsme



Gondoltam már a hatodik KÁVÉnk MELLÉ igazán illene bemutatkoznom rendesen is, így ma ez lesz terítéken. Bevallom jobban szeretek kérdésekre válaszolni, így most ennek hiányában, inkább egy „fogalmazás” keretében mutatnám be önmagam.

„Boldogságot nem vásárolhatsz, de kávét igen, és az majdnem ugyanaz.”



Adrienn-nek hívnak és 98’ májusában láttam meg a világot, Szekszárdon. A családom legfiatalabb tagja vagyok. Annak ellenére is, hogy már nagykorú vagyok, úgy érzem, már örökre rajtam marad a „Picike” jelző a családomban. Egy bátyám van és egy nővérem, akiket imádok, de persze mi sem vagyunk tökéletes testvérek. Szeretek írni, festeni, sminkelni, és aludni.

Írni kábé 2011-ben kezdtem el, hobbi szinten viszont visszaolvasva az akkori „munkáimat” nem is értem, hogy tudta azokat akárki is elolvasni! Kezdetekben unokahúgommal vágtam bele a blogolásba, mindegyikünk rendelkezett egy-egy bloggal ahová a saját történeteinket tettük közzé, amik mára már hálistennek nem terjednek az interneten! Persze az évek alatt szerencsére fejlődött az írási és fogalmazási készségem, amit a folyamatos történetírásnak köszönhetek (ezeket természetesen egy blogra sem töltöttem fel). Így vált szerves részemmé a történetírás.

Függő vagyok! KÁVÉfüggő, sorozat és filmfüggő, rúzsfüggő, dekorfüggő, zenefüggő, könyvfüggő, focifüggő és még folytathatnám. KÁVÉ függőségemről mindenki tudomást kaphatott amint rálépett a blogra, de a sorozat és filmfüggőségem lassan határtalanná válik. Ugyan is képes vagyok egy nap többször is megnézni egy filmet, ami nagyon tetszett. Így voltam a „A sötét lovag”, „Kamuzsaruk”, „Nagyfiúk” 1-2, „Halálos iramban” 1-8 filmekkel is! A sorozatokról pedig egyszerűen muszáj említést tennem, ugyan is egyszerűen imádom az „Agymenők”-et az „Így jártam anyátokkal”-t a „Family Guy”-t és még a „Vámpír naplók”-at is! De még sorolhatnám, úgy sem lenne vége egyhamar.

A függőségeimhez vonnám a nagy Rock szenvedélyemet is. Egyszerűen élek halok a rock, metal és punk zenékért. Persze nem ítélem el a pop zenét, sem de a szegecses őrült bandák a kedvenceim. Legkedvesebb bandáim a Simple Plan, All Time Low, Three Days Greace, Paramore, Hollywood Undead, Bring Me The Horizon, Black Veil Brides, Green Day, Nirvana, Guns ’n Roses, A Day To Remember, Fall Out Boy és basszus még sorolhatnám. Nagyjából ezek a bandák teszik ki az életemet és még a felét fel sem soroltam.

A foci függőségemen sokan megbotránkoznak. Nem képesek elfogadni páran, hogy igen is érthet akár egy lány is a focihoz, és ez nem csak a fiúk beszédtémája lehet. Páran csak tátani szokták a szájukat mikor belekapcsolódok egy focis témájú beszélgetésbe és még akár el is mondom a véleményemet. Sokan elítélnek miatta és le is néznek, de én mindenképpen szeretem és szeretni is fogom ezt a sportot! Ebből kifolyólag pedig természetesen kedvenc csapatom is van, ami nem más, mint a londoni Chelsea!

Ha valaki belépne most a szobámba, nem tudná eldönteni, hogy mégis milyen a stílusom. Én ugyan is különcnek tartom magam. Ez viszont lehet mások szerint nem így van, és egy teljesen átlagos lány vagyok a szemükben, de akik igazán ismernek, rájöhettek, hogy nem vagyok egy könnyű eset. Informatikus szakmám van, de mégsem ez éltet. Inkább művészi beállítottsággal rendelkezem, amiket a festményeim bizonyítanak. Számlatan képem lóg a lakásunk falain, amik nekem valamilyen oknál fogva sehogy sem tetszenek. Persze más emberek szerint nagy kézügyességgel áldott meg a sors, és az esetek nagy részében mindig megdicsérik a képeimet, én viszont sosem hiszem el igazán, hogy tényleg ügyes lennék e téren.

Imádok élményeket szerezni, mégsem tartom magam kalandvágyónak. Sokkal inkább lustának. Az a fajta ember vagyok, akit nehezen lehet rávenni dolgokra, de ha sikerül, akkor azt nagyon tudom élvezni. Nem kell itt semmi rosszra gondolni, egyszerűen csak lusta vagyok néha kimozdulni is a házból, nem hogy még eljárni helyekre. Persze a saját kis társaságommal akármikor kész lennék bulizni vagy akárhova menni, viszont tartok az új dolgok kipróbálásától.

Nagyon lelkizős és lelkiismeretes ember vagyok. Próbálok mindet úgy rendezni az életemben, hogy az mindenkinek megfeleljen. Persze ez sok esetben nem jelent jót, amire általában a barátaim szokták felhívni a figyelmemet. Utálok megbántani embereket, ezért nem is teszem azt. Mindig belegondolok, hogy nekem hogyan esne, ha bántóan, bunkón, esetleg lekezelően viselkednének velem. Ezért vagyok mindenkivel kedves, talán már túlságosan is kedves. Mindenben és mindenkiben a jót keresem, és az alapján viszonyulok hozzá.

Aránylag könnyen barátkozom, ez talán a sokszínűségem miatt is van. Ugyan is, nagyon sok témában jártas vagyok. Rengeteg barátom van, viszont a legjobbakat, még az óvodában szereztem. Szerencsésnek tartom magam, hogy ilyen fantasztikus barátaim vannak, már több mint egy évtizede. Mindenben ott állnak mellettem. Akár őrültségről van szó, akár komoly dolgokról.

Összegezve ezt a nagyon is hosszú bemutatkozót, egy nagyon sokszínű embernek tartom magam, viszont ezt is lehet, csak az a kevés kis önbizalmam mondatja velem. Reményeim szerint pedig majd a jövőben, sikerül egy kicsit növelni a látókörömet és megragadni a lehetőségeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése