2017. október 23., hétfő

Önismereti TAG



Sziasztok! Újra egy TAG bejegyzést hoztam, ami nagyon elnyerte a tetszésemet. Ez az „Önismereti TAG”, ami szerintem tökéletesen bemutatja az írójának igazi énjét. Szerintem nagyon elgondolkoztató, és érdekes. Ajánlom mindenkinek! Ha pedig van hozzá kedvetek, meg is oszthatjátok velem a ti változatotokat kommentben!


„Azok által méretünk meg, akik hozzánk mérik magukat.”


1. Mi az, amit ma meg tudsz tenni, de tavaly még nem voltál rá képes?
- Olyan munkákat vállalni, amelyhez az érettségi előírás volt. Ugyan is, míg nem rendelkeztem a bizonyítvánnyal, sokkal kevesebb lehetőségem volt munka téren, most azonban szinte „megnyílt előttem a világ”.

2. Hogyan állítanád fontossági sorrendbe a következő szavakat: boldogság, pénz, szerelem, egészség, hírnév?
- Egészség, boldogság, szerelem, pénz, hírnév

3. Egyetlen mondatban válaszolj: ki vagy te?
- Egy lány, aki eltévedt önmaga keresése közben.

4. Miről szeretnél ismert lenni?
- Számomra az ismertség sosem volt igazán fontos. Nincsenek nagyratörő álmaim, miszerint híres énekes szeretnék lenni vagy ilyesmi. Bár ez lehet, hogy a neveltetésemből is ered, de úgy gondolom, hogy a kedvesség egy olyan erély, ami a mai világban eléggé megbecsülendő. Így ha muszáj mondani valamit, akkor azt mondanám, hogy a kedvességemről szeretnék ismert lenni.

5. Ki az, aki mellett jobban érzed magad a bőrödben?
- A nővérem. Mellette mindig önmagam tudok lenni. Mindent meg tudok vele beszélni és mindig számíthatok rá.

6. Mi az a három tulajdonság, ami a legfontosabb számodra a barátságban?
- Őszinteség, humor és bizalom

7. Mit gondolnak rólad mások, ami egyáltalán nem igaz?
- Hogy kétszínű vagyok. Sajnos sok embernek fordult már meg a fejében, miközben csak szeretek mindenkivel kedves lenni. Sosem voltam az a fajta ember, aki képes ócsárolni valakit a háta mögött majd utána rámosolyogni. Mindig is szerettem a konfliktusaimat normálisan, veszekedés nélkül megoldani. Az már más tészta, hogy ez nem mindig jött össze.

8. Mi az a dolog, ami egy hajótörés esetén sem tudnál elveszíteni, amit senki sem vehet el tőled?
-  Az optimizmusomat és a remény érzetét.

9. Ha lehetne egy üzeneted, amit az egész világ számára eljuttatsz, mi lenne az?
- Egy kis kedvesség sok mindenben segíthet.

10. Mi az, amire azt mondtad, hogy SOHA, és a végén mégis megtetted?
- Sosem fogok dohányozni. Egészen a középiskoláig utáltam magát a cigaretta szót is. Aztán kevesebb, mint fél évvel később már én is kipróbáltam. Sajnos a mai napig bánom, hogy végül kipróbáltam, ugyan is a mai napig egy meghatározó jelenség a cigaretta az életemben.

11. Mi az, amiről egészen más véleményen voltál öt évvel ezelőtt?
- Magáról az életről.

12. Van bakancslistád?
- Igen!

13. Mennyire vagy előítéletes? (szőke nagymellű, kigyúrt kopasz...)
Nem mondanám magam előítéletesnek. Ugyan is már sokszor megleptek az emberek, azzal, hogy teljesen mások, mint azt mutatják.

14. Mit gondolsz, mi az, aminek a modern társadalomnak nincs is szüksége?
- Nehéz erre válaszolni, ugyanis manapság szinte hozzá van nőve az ember a kütyüihez, kezdve a TV-től a telefonig. Viszont ha muszáj lenne valamit mondani, akkor az okostelefont mondanám. Jobb lenne, ha tényleg csak telefonálásra használnánk. Teljesen megváltozna a hétköznapi kép is. Az emberek a buszon nem a telefonjukat nyomkodnák, hanem esetleg beszélgetnének személyesen is egymással. Nem a legújabb játékot keresve nyomnák a képernyőt a gyerekek, hanem kimennének a pályára focizni. Megerősödnének a személyes kapcsolatok.

15. Ha visszamehetnél az időben, és elmondhatnál valamit az egykori önmagadnak, mi lenne az?
- Tanulj sokat, és akkor megnyílik előtted a világ, tele lehetőségekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése