2018. május 13., vasárnap

Superhero TAG


Sziasztok! Jelentem, nem tűntem el, csak sajnos teljesen maga alá temetett a záródolgozatom és annak elkészítése, amit bevallok még mindig nem készítettem el, és holnap kell leadnom. Szóval szorul a hurok a nyakam körül, elhihetitek. Viszont kellett egy kis kikapcsolódás az agyamnak és szerencsére találtam egy nagyon jó TAG-et, amely a szuperhősökről szól.
Ti szeretitek a szuperhősös filmeket? Láttátok az Avengers: Infinity War-t?
Remélem tetszeni fog a bejegyzés, és ha van kedvetek ti is nyugodtan kitölthetitek, amit akár kommentben megoszthattok velem.

„Annak, aki meg akarja találni a helyét a világban, azzal kell kezdenie, hogy belátja, nem tudja hol van.”
(Thor)


1. Honnan szerzed a szuperhősös tudásodat? (képregény, film, sorozat, internet)
Mindenhonnan. Pár ikonikus képregénnyel/hőssel már gyerekkoromban megismerkedtem. Ilyen volt például Batman és Superman is. Később mesékben, különféle sorozatokban találkoztam különböző szuperhősökkel. Azonban mostanság a „tudásom” nagy részét inkább csak az internet böngészésével, vagy a filmekből szerzem.

2. Ki a kedvenc szuperhősöd és miért? 
Ez egy nagyon nehéz kérdés! Valahogy sosem tudtam erre úgy válaszolni, hogy a DC és a Marvel univerzumot ne vegyem külön. Ugyanis mindkét világból van egy-egy olyan karakterem, akit hihetetlenül szeretek és egyszerűen nem tudok közülük választani.
A DC részéről talán Flash-t mondanám, ugyanis ő egy nagyon közkedvelt és barátságos karakter, akivel könnyű azonosulni (nem beszélve a kissé szerencsétlen dolgairól). Képessége, a szupergyorsaság, amivel hihetetlen dolgokra is képes (pl. időutazás).
A Marvel részéről pedig nem más, mint Thor az én nagy kedvencem. A Mennydörgés Istene. Egy komoly karakternek ismertem meg, akivel ugyancsak nagyon könnyen tudtam azonosulni. Elvakultan szereti a családját, és mindent megtesz azért, hogy a népének jó sorsa legyen.

3. Melyik a kedvenc szuperhős filmed?
Sajnos itt sem tudok elhatárolódni teljesen egyik univerzum felé sem. A DC részéről a 2008-as (Batman) A sötét lovag, míg a Marvel világából a Avengers első része a kedvencem.

4. Milyen szupererőt választanál magadnak, és mi lenne a szuperhős neved?
Talán Wonder Woman szupererejét választanám magamnak a leginkább. A szuperhős nevem pedig (nem meglepetés) Vayne lenne.

5. Milyen lenne a titkos főhadiszállásod?
Valószínű egy pincében lenne, ahova valami titkos átjárón keresztül vezetne az út. Mindenhol különféle kütyük lennének, amik segítenék a munkámat.

6. Ha nem lennél szupererős, hogyan válnál szuperhőssé?
Követném Tony Stark példáját, és készítenék valamit, ami által az emberek segítségére mehetek, ha baj van.

7. Melyik szuperhőssel nem szimpatizálsz?
Igazából mindegyik szuperhős szimpatikus számomra, ugyanis a készítők is nyilván azon voltak, amikor megformálták a karaktereket, hogy mindenki számára szimpatikusak legyenek. De ha nagyon muszáj választani, akkor Star Lord-ot mondanám. Végtelen humoros, és egy nagyon kedvelhető karakter, de nekem néha már túl sok.

8. Melyik szuperhőssel töltenél el egy napot és mit csinálnátok?
Thor-al! Valószínű, hogy először egy csomó bugyuta kérdéssel fárasztanám, majd inkább elmennék vele egy kocsmába inni.

9. Milyen magyar szuperhőst tudsz elképzelni?
Bevallom, ezen még sosem gondolkoztam el igazán.

10. Ha holnap felkeresnének Hollywoodból, hogy bármelyik szuperhőst eljátszanád, akkor kit játszanál el?
Marvel kapitányt. Számomra ő egy nagyon érdekes figura, és éppen ezért választanám őt. Nagyon kíváncsi vagyok az ő eredettörténetére, így ha én játszhatnám el a szerepét, biztos mélyreható és részletes információkat tudhatnék meg róla.

11. Melyik hős nézeteivel, történetével tudsz leginkább azonosulni?
Flash-el, vagyis Barry Allen. Szerintem ő az a szuperhős, akinek a legjobban fel van építve a személyisége és az egész eredettörténete. Olyan jelleme van, amellyel akárki tud –legalább egy kicsit– azonosulni.

1 megjegyzés: