2018. július 4., szerda

Kávé melletti kérdések


Sziasztok! Pár hónapja bukkantam rá Thea blogján erre a szuper bejegyzésre, és szinte egyből elhatároztam, hogy én is ki szeretném tölteni. Persze miután szabad utat kaptam ehhez, már is elkezdtem gondolkozni a válaszaimon.
Sajnos csak most volt lehetőségem arra, hogy ezt meg is osszam veletek, ugyanis mostanság egy szabad gondolatom sem volt.
Ha kíváncsiak vagytok az én válaszaimra illetve meglátásaimra, akkor főzzetek le egy jó kávét és tartsatok velem!

„Legyen minden az, aminek lennie kell: a kávé fekete és erős, a dolgok egyszerűen csak dolgok.”
(Salla Simukka)

1. LATTE: - Van olyan dolog, amit másként csinálnál, ha elölről kezdhetnéd ezt az évet? Mi az?
Mindenképp több időt töltenék a nagyszüleimmel, ugyanis sajnálatos módon, ebben az évben veszítettem el a nagymamámat. Imádtam őt. Egy igazán tűzről pattant nő volt, akit szinte sosem lehetett leültetni, mivel mindig dolgozott és ápolta a nagypapámat. Hihetetlen sokat tanultam tőle.

2. MÉLANGE: - Ha bármelyik történelmi személlyel találkozhatnál, ki lenne az? És miért?
Lehet elcsépeltnek tűnik, de valószínű, hogy ez az ember William Shakespeare lenne. Abban a korban, évszázadban élt, ami számomra a legérdekesebb és ami a legjobban vonz. Szívesen filozofálnék vele mindenről, de talán leginkább a szerelemről.

3. CAPPUCINO: - Mi volt a legjobb bók, amit valaha kaptál?
Az eddigi kedvenc bókom, a szemem színére tett megjegyzés volt. Sosem gondoltam, hogy különleges színű íriszeim lennének, de miután már többen is megjegyezték, már egy kicsit én is elhiszem. Egyébként világoszöld szemem van.

4. LUNGO: - Képzeld el, hogy bármilyen szuperképességed lehetne, amit csak akarnál. Melyiket választanád?
Mindenképp egy olyan képességet választanék, amivel megszüntethetném a szemétszigeteket, megelőzhetném azt, hogy különböző fajok kihaljanak és megállíthatnám a globális felmelegedést.

5. AMERICANO: - Mesélj el egy természetfeletti élményt, ami veled történt, vagy amiről hallottál.
Szerencsére (vagy nem), velem még sosem történt semmi természetfeletti dolog, azonban van egy igazán kedves gyerekkori emlékem, ami igaz, hogy nem természetfeletti, de én akkor erről teljes mértékben meg voltam győződve.
Mikulás napján történt mindez, akkor mikor 6-7 éves voltam. Épp a mosdóból jöttem ki, amikor elkezdett zenélni az egyik hógömböm a szobámban, majd kintről koppanásokat hallottam. Mire kiértem a folyosóra, hogy megnézzem az ablakból, mi folyik odakint a hidegben, tele volt a csizmám édességgel.

6. MATCHA: - Ha állatként reinkarnálódnál, milyen állat lennél?
Lehet egy kicsit snassz, de egy kiscica lennék a leginkább, egy szerető otthonban. Ugyanis nem kellene mást csinálnom, csak enni, aludni és játszani. Valamint édesen nézni és simogatásért könyörögni.

7. FRAPPUCINO: - Egy dal, ami sok kedves emléket idéz fel benned?
Simple Plan-től és Sean Paul-től a Summer Paradise. 2012-13 nyarán hallgattam rengetegszer ezt a számot, unokatestvéremmel. Azóta is akármikor hallom, mindig igazán nyári hangulatba tud hozni. Azonban a legkedvesebb emlékem erről a számról 2015-ben volt, amikor élőben is hallhattam a Strand Fesztiválon egy Simple Plan koncerten. Valamilyen szinten a gyerekkorom egy részét juttatja eszembe, amikor még csak álmodoztunk róla unokatesómmal, hogy milyen lesz az életünk amikor felnövünk.

8. DOPPIO: - Szerinted változtál az elmúlt 5 évben? Ha igen, hogyan?
Természetesen változtam. 5 évvel ezelőtt kezdtem el a középiskolát. Akkor még úgymond gyerek voltam és csomó minden állt még előttem. Azóta nagyon sok mindent kitapasztaltam az életben, amik által lettem olyan amilyen most vagyok. Szinte teljesen megváltozott a világszemléletem, akkoriban még szinte semmit sem tudtam (vagy még nem nagyon érdekelt) hogy mi történik a nagyvilágban. Lett saját véleményem bizonyos dolgokról, tárgyakról, emberekről.

9. Shakerato: - Ha meg kellene változtatnod a neved, mire változtatnád?
Alapjáraton nagyon szeretem a nevem, ugyanis a bátyámtól kaptam. Mikor kiderült, hogy egy újabb kishúggal bővül a család, bátyám makacson odaállt szüleim elé és közölte velük, hogy „Akárhogy hívhatjátok, de én akkor is Adrienn-nek fogom hívni”. De ha muszáj, lenne megváltoztatnom akkor valószínű Szofi-ra változtatnám, vagy Nórára.

10. RISTRETTO: - Hiszel a szellemekben? Miért igen, vagy miért nem?
Kiskoromban rettegtem a szellemektől. Testvéreim folyton rémisztő történeteket meséltek nekem, én pedig kis naivan elhittem mindet. Persze most már 20 éves fejjel nem félek a szellemektől, azonban egy kicsit hiszek bennük. Pontosabban abban hiszek, hogy a még nem rég távozott szeretteink, egy ideig mellettünk maradnak, szellem formájában.

11. MOCHACCINO: - Egy munkád, amit a legkevésbé kedveltél és miért?
Napszámba menni. Szerintem ezt főleg azok ismerhetik, akik falun vagy kisvárosban nőttek fel. Még 14-15 éves koromban jártam el nyaranta meggyet, szilvát illetve cseresznyét szedni, ahol az alapján kaptuk a pénzt, hogy hány vödör gyümölcsöt sikerült szednünk. Hajnalban kezdtük a munkát és kb délután kettőkor végeztünk, azonban mire hazaértem már mindenem fájt. Akkor már csak egy hideg fürdő kellett és a pihe puha ágyam. Hihetetlen megterhelő volt és felejthetetlen.

12. ESPRESSO: - Ha egy szigeten kötnél ki, mit gondolsz, mennyi ideig tartanál ki?
Valószínűleg addig, amíg bele nem fáradnék igazán a mindennapokba. Sosem tartottam magam egy igazán kitartó embernek, azonban néhány helyzetben meglepően jól helytállok. Ha elég motivált vagyok, akármeddig bírnám, azonban ha nem, akkor nagyon könnyen és gyorsan feladnám az ottlétet.

13. CAFÉ CORTADO: - Van olyan trend, ami kiment a divatból, de szívesen visszahoznád?
Előbb utóbb minden trend visszatér és keveredik, így nincs igazán olyan ami eszembe jutna.

14. KAPUZINER: - Oszd meg, a legértékesebb tanulságod.
Kissé elcsépelt, de számtalanszor hallottam már életemben… „Magadért tanulsz, nem pedig másért illetve más elismeréséért”. Szerintem ez egy nagyon fontos tanulság. Gyerek fejjel néha úgy gondoltam, hogy csak azért éri meg tanulni, hogy a szüleim büszkék legyenek rám. Majd amikor megharagudtam rájuk vagy úgy éreztem, hogy kissé igazságtalanok velem szemben, elkezdtem hanyagolni a tanulást és ez meg is látszódott az értékeléseimen. Valamiért úgy hittem, hogy amit megtanulok, az nem azért van, hogy nekem jobb legyen, hanem önmagában a tanulás, elvárás. Persze ezt a gondolkozásmódot szerencsére kinőttem, azonban továbbra is úgy gondolom, hogy ez egy hasznos tanács.

15. CAFÉ AU LAIT: - Szerinted melyik a legjobb tulajdonságod?
Mindenkihez kedves vagyok, ami az miatt van, hogy nem vagyok előítéletes. Szeretek random emberekre mosolyogni az utcán, hogy ezáltal jobb kedvre derítsem.

16. MOCHA: - Hiszel az összeesküvés-elméletekben?
Valamilyen szinten igen, de én inkább azt az elvet vallom, hogy mindennek megvan a logikus magyarázata. Persze mindez bizonyíték híján semmit sem ér.

17. CORRETTO: - Ha bármely varázslatot megtanulhatnál, melyiket választanád és mire használnád?
Bevallom ennél a kérdésnél egy kicsit csaltam és a Harry Potter-ből választottam ki egy bizonyos varázsigét, ami nem más mint a „Hippokrax” gyógyító varázslat.

18. MACCHIATO: - Melyik volt az utolsó film, amin sírtál?
Fegyvertelen katonán. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a háborús filmeket. Számomra egy hatalmas kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése