2016. június 5., vasárnap

4 féle cipő amit nem hagyhatsz otthon, ha nyaralni mész


Sziasztok! Ma 4 olyan cipő típust hoztam nektek, amit bűn lenne a nyár folyamán a szekrénybe száműzni. Ugyanis a minap szedtem elő, a régi, kényelmes, nyári surranóimat, és gondoltam megosztom veletek az én öt kedvenc típusomat, amit ebben az időszakban nagyon szeretek hordani.

„Add a megfelelő cipőt egy nő lábára, és meghódítja a világot.”
 (Marilyn Monroe)






Először is egy alap nyári darabbal kezdeném a sort, ami nem más, mint a saru. Régebben a dizájnosabb papucsok voltak az elterjedtebbek, ám manapság inkább a saruk felé nyúlunk a boltok polcain. Én kifejezetten szeretem a sarukat, régebben gondjaim voltak a sima lábujjközös papucsokkal, mivel képes voltam kilépni belőlük, vagy extrémebb esetekben még elhagyni is. A saruk pedig egyszerre biztosabbak és dizájnosak.


A következőt nem nevezném alapdarabnak, viszont sokan választják, vagy veszik meg mivel nagyon kényelmes. Ez pedig nem más, mint az úgynevezett papucscipő. Szeretem ezt a típust, mert nagyon sok ruhával párosíthatjuk, és akár egy elegánsabb öltözékhez is lehet hordani (persze megfelelő színnel és egyebekkel) mivel nem is sportos, de nem is túlságosan kirívó. Késő tavasszal és nyáron, ha az idő engedi tökéletes mindennapi viselet.


A harmadik lábbelink, pedig már ikonikus darabnak számít a cipők világában. Ez pedig nem más, mint az öreg tornacipő. Tavasszal, nyáron és még ősszel is, én imádom hordani. Egy könnyű viselet, ami minden szerelést fel tud dobni és nem mellesleg rettentően kényelmes. Akárcsak az előzőnél, egy tökéletes mindennapi viselet.


A negyedik, és egyben utolsó típusunk a magassarkú nyári szandál. Az előző három fajta cipő fő erénye a kényelem volt, ennél azonban inkább az, hogy nagyon mutatós. Egy nyári ruhához, vagy éppenséggel egy jól összeállított nadrág póló kombinációval is nagyon ízlésesen mutat egy magasabb sarkú cipő. Persze ez a típus már nem éppen ajánlott mindennapra, viszont alkalmanként tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése