2016. augusztus 16., kedd

BEFORE I DIE, azaz amit még megszeretnék tenni halálom előtt


Holaa! Először is tisztázni szeretném, hogy ez a poszt nem azért íródott, mert beteg lennék, vagy éppen megbántsak valakit. Egyszerűen csak érdekesnek tartottam összegyűjteni azokat a dolgokat, amiket el szeretnék érni az életemben, vagy egyszerűen csak átélni. (Figyelem! A poszt nyomokban tartalmazza a bakancslistámon szereplő pontokat!)

Azoknak az embereknek a tükrében értékelheted az életed, (…) akik a saját életüket a tiéddel értékelik.
(Bakancslista c. film)



Először is az önálló életem elindításához egy biztos munkahelyet szeretnék a jövőben. Ahol jól érzem magam. Tudom, ez nagyon ritka. Mármint hogy az ember egy olyan szakmát űzzön, amit szeret és boldogan végez. Viszont én tudom magamról, hogy akármihez tudok alkalmazkodni, ezért ez miatt nem is kell félnem. Csak azon van a hangsúly számomra, hogy élvezzem, és a szenvedélyemmé váljon a későbbiekben a munkám. Szerencsémre már sok szakmába belekóstolhattam. Kezdve a varrónőtől a szobafestőn át a fodrászig, de ha hiszitek, ha nem, még a mezőgazdaságba is. És szerintem ez nagyon jó dolog, mert így el tudok igazodni már pár területen, hiába nem érzem magaménak. És ez alakította ki bennem a mostani célomat, hogy mivel szeretnék majd a jövőben foglalkozni!


Már több posztomban említettem a tetoválást, hogy mennyire szeretném azt a bizonyos rózsa motívumot az alkaromra. És tényleg komolyan gondoltam! Ugyan is az életemben legalább egyszer el szeretnék jutni egy tetováló művészhez, hogy egy kis időre, de én legyek a festővászna. Maradandó és látható élményt akarok amiről majd mindig eszembe jut fiatal korom és a sok ember aki folyamatosan mögöttem állt és segített és ráirányított a jó útra.


Ki nem szeretné megtalálni a lelki társát? Azt az embert, akivel le szeretné élni az élete hátralévő részét? Igaz ezt így 18 évesen durva kijelenteni, de nem véletlen, hogy szerintem minden nő tudatosan, vagy akár tudat alatt, de mindig keresi és keresni is fogja a lelki társát. Persze előtte még sok mindenkit kell megismerni, és csalódni is. Épp azért, hogy a végén tudd, hogy ki is az, akit valójában megérdemelsz.


Sajnos sosem voltam egy modell alkat. Mindig bajlódtam magammal, és az elfogadással. Persze folyton próbáltam változtatni, de a végén mindig egy csésze kávé mellett ültem bús képpel, mert tudtam, megint nem sikerült elterveznem azt, amit szerettem volna. Ezért most már küzdök azért, hogy elérjem az álom alakot. Persze nyilván tudom, nem változik semmi sem azzal, ha ezt most leírom. Magamnak kell segítenem magamon! Igen jól olvastad! Nem várhatom el másoktól a folytonos segítséget! Ez csak egy lépés, az felé, hogy saját magam oldjam meg a dolgaimat, és az felé is, hogy elfogadjam magam! Szóval ez ilyen kettő az egyben dolog.



Remélem azért tetszett a poszt és ha nektek is van már egy kisebb listátok nyugodtan írjátok le kommentben! Szeretem olvasni az ilyesféle listákat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése